Thaibarnet @ ADSL studio.

ADSL ar detta internet cafe jag och lic besoker da och da.
Har inne ar det svalt och skont , ute ar det vaaarmt och klibbigt men man ska inte klaga XD
Hmm igar var det julafton och jag saknade lite svensk julafton maste jag saja.
Jag kande ingen jul kansla alls, :( det var synd men det var anda kul.
Hotellet hade ordnat massa lekar , upptradande och sant.
Ganska god mat, mkt thai men vad forvantar jag mej igenkligen :O
Hmm .. Nu har jag kopt present till alla mina sma barn :D thihihi XD
Uhmmm, vad ska man skriva mer..
Nu tipsar jag mikis om phi phi island :D thihihie :D
aja, orkar inte righta mer XD

ADIOS ! / Thaibarnet.

Kommentarer
Postat av: michela

åh men vi skulle ju dit :o

2007-12-28 @ 18:01:23
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0