Sista stekar & shoppar dagen.

Hejsan alskade svealand.
Idag ar det Lordag och det menad med en dag kvar i underbara varma thailand.
Jag langtar hem men det skulle inte vara fel att stanna ett tag till.
Idag ska jag fixa mina naglar, dom kommer bli fin fina (:
Idag ar det sista stekar dagen och varmt ar det idag, muumms.
Till lunch at jag en jatte god thaimat.
Nudlar med havets alla djur, fisk , blackfisk , rakor muuummms (:
Hmmm .. Ikvall blir det arets sista shopping har i underbara thailand.
Jag kommer nog sakna mest ar alla thailandare som forsoker sig pa svenska och flortar med en, den e ganska ackligt men det ar sa kul!
Sen varmen och Phi Phi island, gaahh jag alskade verkligen det. :)
Imorgon landar min fotter klockan 9 svensk tid pa kvallen.
Da ska jag ringa nagra samtal och sen hem och sova. (:
Sen ar det nyars afton, det blir vall att jag ar hemma hos niels med c.om
Men Men slut bloggat for dagen. ADIOS

MVH / Thaibarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0