Nya skor och julbak!

Blogg.se är riktigt sugit just nu.. eller så är det bara mitt tålamod.
Sitter och snackar i tellen med Mini Z just nu. Ett smeknamn till Emelie som Alexander kom på för att hon var så snabb och så liten. Vi planerar att åka och simma och julhandla i veckan :)

Jag fick nya skor av mamma idag, såna som man åker till och från skidbacken med utan att bli kall om fötterna :D

Jag satte upp julgranen nyss, men den blev sne :(

Jag känner mig förolämpad! Jag läste ett test som Laura hade gjort på bilddagboken, ett sånt när det står en mening om sitt födelsedatum.
Men när jag tänkte göra det så Fanns inte skorpion! det var bara 11 stjärntecken med :( *snyft* jag blev ledsen!
Nu ska jag klä granen, pyss!

Sandra

PS. Jag blir ensam bloggare i en vecka, sen blir det ingen bloggning hos Sas & Mix alls, eftersom båda är bortresta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0