Min läpp e spruken.

Fan fan fan min läpp e spruken pga en sak.
Till början var det kul sen blev det mindre och mindre kul till slut gav jag upp.
Jag kände ingenting längre, ville inte lyssna mer.
Orden skärde i mina öron, jag ville inte ta åt mej men det blev det.
Jag låg där utan att säja något och ni höll på.
Kul på andras bekostnad.
Min mobil fungerar inte heller, det är depp.
Min hand värker, fingrarna sticks.
Aja det kanske så det är, en del av livet.

Hejdå.

Drottning Elisabeth som jag vill heta.
Bo i mitt slott.
Ett gult slott utan .............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Lauraa

:( :´(
"ibland känns det som allt man gör bara blir fel"

2007-12-10 @ 22:55:25
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0