Kände för att vara lite religiös i detta inlägg :)

VG i franska, wheey!
Matteprov imorgon... Hoppas det går bra. Det kommer det göra så jag behöver inte oroa mig :)
Köpte underkläder idag med Maandys och Laura. De vet hur glad jag var för mitt inköp :)

Känner mig fortfarande dålig. Allt jag önska är att bli frisk!

Gode gud, gör så att jag blir frisk till helgen. Liksom dansuppvising och disco för mellanstadiet!
och så måste ju jag följa med min papa och handla godis och läsk inför discot.
Gööööör så att jag blir helt jävla fucking friiiisk!!
Amen :)

puss/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Isis

Svär inte när du talar med Gud!!

2007-12-09 @ 18:30:16
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0