I'm so lucky, lucky!

Haha herregud vad irriterad jag blir på att vi typ har samma hemnr som Apoteket. Det ringer folk hit hela tiden och frågar om dom har kommit dit.

Jag är lycklig!
Jag har varit jätteeffektiv på mitt shoppande idag och gjort jättebra köp.
Jag har höjt mig i svenska och franska.
Niels ska sova här<3
Jag åt Cheezy crust idag ^^ som jag drömde om inatt. Drömmar slår in xD
Och det är jullov, så jag åker till Vemdalen på Lördag :D

Fem skäl till att jag är jätteglad! :D

Älskar ALLA mina närmsta<3
Laura, Amanda, Emelie, Emelie, Mix, Isabelle, Linda, Mikis, Linnea, Linda, Lovina, Patricia<3<3
Och min lilla pandaunge Niels <3<3<3

Mix är den bästa thailandsungen som finns!!!

Sandra


Kommentarer
Postat av: Laura

saaaaaaaaaaaannndraaa en tjej som är som alla andra
eller hur den går:D

2007-12-21 @ 10:46:08
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0