I need Dr.Feelgood right now.

Jag känner mig död.. Snälla! begrav mig någon! helst i en skön säng med någon som bryr sig om mig!

Har typ ingen syre i hjärnan vid det här laget, beror mestadels för jeansen jag hade idag som tryckte åt som fan. Tänkte ta med mig ett par mjukisar om det skulle bli nödfall att jag inte kunde andas, men klnatig som jag är tror jag att jag är lika smal som jag ar fö ett år sen och därför tog jag inte med mig mjukisarna.
Så nu sitter jag här med syrebrist, huvudvärk, Täpt näsa och ont i hela jävla kroppen, Xtra i ryggen. Fuck...

Laura ska ringa snart och berätta något väldigt viktigt. Om män... det var det ända hon sa. Har ingen aning om vad det kan vara. Säkert nåt negativt eftersom ingenting är positivt för mig denna dag.

Fan vilket pessimistiskt inlägg. Men hela jag är en jäkla klump just nu som bara vill försvinna. Hur kan man skriva något glatt då?

Nu ska jag gå in på Youtube och lyssna på rockballader. Tjing! ;D

Sandra

Kommentarer
Postat av: Isis

PS! 1: Mm vad gott det var med pasta carbonara!
PS! 2: Tommy har precis laddat ner hela Dr.Fellgood albumet till määääj!!
PS! 3: Män? I er ålder skulle jag kalla dem småpluttar!

2007-12-06 @ 13:47:09
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0