Hard working woman, enligt mig själv ^^

Har inte haft tid att skriva på ett tag så nu är det dags kände jag.
Jaa, jag har blivit så att säga en "Hard working woman". Eller iallafall enligt min åsikt. Har jobbat 2 dagar den här veckan, som barnvakt hos mina grannar.
lätttjänade pengar på det jobbet säger jag bara!
Nyss var jag där och kollade på The frog prince, en film med mupparna alltså och Ronja Rövardotter. Men jag råkade somna, var jättetrött efter en "jobbig" skoldag.

Imorgon är det Luciatåg i skolan. Kl. 7 på morgonen är det samling...
På genrepet brände jag fingrarna på stearinljuset tusen gånger, var skitjobbigt!
Men det går nog bra imorgon, lite får man ju tåla om man ska va fin.

Idag, onsdag, hann jag kolla på alla Andra avenyn avsnitt för den här veckan. Brukar alltid göra det på måndagar men jag har haft så fullt upp så det blev idag. Men det är å grymt spännande!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0