Dancing on the edge of danger

Julafton igår. Är väldigt nöjd med den :) Skidåkning, jullunch, snowraceråkning, julbord och presentöppning. Kan det bli bättre? :D

Jag ska på spa på fredag, wiie :D

Jag är väldigt besviken på en person! Varför ska jag alltid ta dig i första hand när du inte bryr dig om mig alls? hmm... det är så jobbigt! Ögonen var nyss blandade av Pearl Harbor och besvikelsetårar.
Alla bara tjatar på mig att jag måste ordna upp det här, men det är jättesvårt. Jag har blivit beroende av dig.

Har ni sett Antz? Låten dom spelar när dom är i "drömlandet" som egentligen är en sopstationen är så fin tycker jag.
Mm, måste ta och kolla på ett avsnitt av Sex and the city snart. Eftersom systern min fick säsong 1-6 i julklapp!

Aja, gotta go ;D

Sandra

Kommentarer
Postat av: Glitterkorn

Ni har blivit utmanade!!:D:D

2007-12-25 @ 22:58:49
URL: http://Glitterkorn.blogg.se
Postat av: michela

tror jag vet hur det känns med den personen .. :/

2007-12-28 @ 18:05:53
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0