Dagny kom hit och spinn.

Idag är det söndag för alla puckade ungar som inte vet det.
Igår var det Emo/Fjortis/Karate blabla .. Ni fattar XD
Hmm.. Nu sitter jag hemma hos Laura det är varmt här. :)
Det är aldrig varmt hemma hos mej , hatar mitt hus XD
DAGNY KOM HIT OCH SPINN !
Hmm.. Idag ska jag och Laura vara med Punkt..
HAHA, jag skrattar bara åt gårdagen och nu som var med eller blev drabbade..
Dra inte upp det för mej för jag blir bara irriterad jag är sån.
Jag gillar inte att höra saker jag har gjort dåligt XD

Btw, Laura tack så mycket för igår.
Tackar med mitt hjärta <3

" Du ska veta att jag saknar dej, det finns känslor som aldrig tar slut.
Du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut."

Kommentarer
Postat av: Lauraa

du har inte gjort något fel. alltid gumman!

2007-12-10 @ 22:53:56
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0