Ansiktsharmoni.

Jag och mamma ska gå på spa i Vemdalen. Bestämde nyss vilken behandling jag ville ha :)
Det blev Ansiktisharmoni.

Ansiktsharmoni
För känslig, torr hud. Gör din hud mjuk, smidig och motståndskraftig mot yttre påverkan. Avkopplande ryggmassage, lätt rengöring och mild peeling av ansiktet. Brynen ansas och följs av ansiktsmassage med en närande aromessance som stärker huden. Specialmask för din hudtyp får verka tillsammans med en ögonmask, sedan en skyddande dagcreme och ögoncreme.
Tid: 60 min. Pris: 695:-


Herregud, jag längtar så sjukt mycket tills på lördag då hela familjen åker till Vemdalen<3

Sandra

Kommentarer
Postat av: abc

Fett LOL

2007-12-17 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0