Aldrig varit sa radd..

Igar natt alltsa natten till idag sa sov jag , zabine och alicia som vanligt men det blev inte som vanligt.
Hmm aja vi sover ialf och helt plostligt sa vaknar alicia av att det star nagon utanfor dorren och bankar.
Uhmm hon tror ju att det ar hennes pappa och jag ska saja dej att vi hade last dorren men bara med haspen och igenkligen ar haspen bast for den gar itne att oppna utanfor med, laset kan man ju lasa upp.
Men sa ialf sa oppnas dorren och alicia vacker Zabine direkt och den manniskan utanfor forsoker verkligen att komma in i vart rum och det ar inte nagon av vara foraldrar.
Han tar in haden innan for dorren forsoker fa upp haspen men det gar itne.
Sen vaknar jag av att Alicia och Zabine haller pa att snacka och dom sajer att det e ngn utanfor dorren men jag tror dom inte sa jag forsoker somna om men da hor jag nagon banka pa dorren och jag ser en ga utanfor fonstret och sa ...
Klockan ar halv 4 pa natten och vem fan vill komma in till vart rum da..
Vi ropar halla men det ar ingen som tilltalar oss tillbaka.. Hmm nu borjar allt bli laskigt,
Manniskan slutar inte utan forsoker komma in och vi ringer till vara foraldrar och till slut kommer pappa ner och han moter en gubbe som han fragar vad han haller pa med men manniskan svarar inte.
Hmmm pappa kommer in till oss och vi berattar allt och sen gar han tillbaka till sitt rum och sover igen, och da , da kommer manniskan tillbaka och bankar igen!!!
Vi ringer till pappa igen men da fattar han att vi inte bara hittade pa allt utan det var sant.
Det slutar med att pappa fick sova nere hos oss, och han kom aldrig tillbaka igen.
Men hur fan ska jag kunna somna i natt... :S

MVH / Det radda Thaibarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0