Tjejkväll i Huddinge C =)

Just nu är jag väldigt stolt över mig själv =) Blev erbjuden sjuts hem av niels mamma, men, jag tackade nej för jag ville ta en powerwalk så här på morgonkvisten. Det tog sin tid, men nu är jag hemma och känner mig duktig!

"gööörls, nu ska vi ut och powerwalka!" Magnus Betnér som imirerar Ebba von Sydow. haha!

Igår hade vi en liten tjejkväll i Huddinge C, det var mysigt =) Vi träffade väldigt många människor av en slump. Jocke och Josef, Sam, Danne, Nån Jocke typ, hon från dansen, och Noah. :)
Efter allt åkte jag hem till Niels och åt Crêpes och kollade på Cars :D Undrar vad som händer ikväll.. har planerat att kolla lite på TV och kanske ringa Niels när han kommer hem från Johnssons Express. Nu ska jag nog spela lite sims =)

"skyll dig själv, när jag ser dig hemma, skyll dig själv, när jag ser på tv. 
Lev livet varje minut...!"

Min och Emelie´s version av Lev livet med Magnus Carlsson, kan man inte texten hittar man på en egen! :D 

Lev livet ;D / Sandra<3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0