Ingen sommar utan...SOL!

Har inte skrivit på riktigt länge, så nu är det väl dags! den här datorn är väldigt jobbig så texten kommer raderas närsomhelst, bäst att jag är kortfattad. Niels är i Italieh. Efter 8 dagar tillsammans här på båten är det ganska svårt att slita sig från varann, men vi var ju tvungna.. första dagarna utan honom var hemska. Men sen träffade vi laura +familj/kusin och nu är allt superkul :D
Inatt drömde jag om Niels. Det var så mysigt att bara se honom och krama honom, det pirrade i hela kroppen.Men det var ju en dröm :( om 6 dagar kommer han hem. JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!<3

Det är verkligen skönt att vädret har blivit bättre, nu kan man ju bada eftersom vattnet har höjts med typ 3 grader :) Laura och steven badade igår, och linnea och robert tror jag. Och så åkte vi gummiring, gick inte så bra eftersom vi hade ett dåligt snöre :P

Isabelle har fyllt 20 barre! it's unbelieveble! Grattis syrran :D

Om mindre än en vecka är det kräftskiva. Ser inte alls fram mot det nu lika mycket som jag gjorde förut eftersom jag har så roligt nu! Men förra gången hade jag inte heller några förväntningar och så blev det verkligen extremt roligt! så, jag tror att det kommer bli det nu igen ;)

Christian och Isabelle, om ni läser det här så måste ni ta er i kragen nu och hitta Trixi! jag blir riktigt orolig när hon är  borta. Hoppas hon är i huset iallafall.

Nu ska jag vara lite social, Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0