Home again. cherry pie!

Nu är jag på hemmaplan igen, woho!
dom 3 veckorna på selene var skojjiga och lärorika, eller en sak har jag lärt mig iallafall.. Laura, Isis, Josef och Jocke vet säkert vad jag menar hehe :)

Den efter längtade helgen på Washolmen var både jätterolig och lite mindre rolig, beror på vilken dag man tänker på. Midsommar var garanterat roligare tycker jag =P

Ikväll blev det tjejkväll med Linas kvällsbok, hey baberiba säsong 3, Chips och ost och massor av skitsnack och skvaller! Med Linda och Isabelle såklart :D *who else?!* haha :)

Imorgon ska jag iväg till Niels landställe. Det ska bli jättekul att spendera några dagar tillsammans med honom, med tanke på att vi inte har träffat varandra på, hmm nu ska jag räkna.. 15 dagar! :O

På Lördag är det poolparty, ser inte fram emot det så värst mycket, det är ju bara föräldrarnas kompisar som kommer. Men jag har frågat Laura om hon vill komma och så ska jag fråga lilla Niels också :) man kanske kan samla ihop några stycket och ha lite kul framåt natten. :) säg till om just DU vill joina ;D

 

// Sandra

Kommentarer
Postat av: isis

jag vill joina *NoT*

2007-08-13 @ 21:08:11
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0