Back on track :)

Tja!
Kom nyss hem från en trevlig vecka på familjen Hedbergs land :)
Jag tror en liten förkylning kom fram där från helgens badande, hoppas att den går över snart!
Eftersom min älskling har varit i Italien tyckte ju han att jag skulle få lite souvenirer, ja, lite italienskt mode ;P Jag fick ett linne och ett par jeans. tack sötnos :)
Wiiie :D snart ska jag klippa mig och färga håret. Äntligen får man slippa den här hemska mörka utvexten på en misslyckad blondering, jag lovar, det ser inte bra ut! "/

Dagarna rullar iväg och imorgon så är det poolparty, wheey! Mamma och pappa har ju sina kompisar, Isabelle har överaskningsfest för Erika och Christian vet jag inte om han ska äta hemma eller inte. Så därför har jag bjudit in lite V.I.P gäster, tycker Laura iallafall :P Laura och Niels är dom jag syftar på. Och så kommer ju Josef såklart. Men inte Jocke tyvärr :(

Isabelle! du vet vårat kortspel "pasta"? Jag vet vad det heter :D Skip-bo :) elr det är iallafall exakt samma sak :)
"jao, farmor åt bulla, det är grejer det!"

Rökeffekter aouw aouw! // tjingeling!
By: Sandraaaaaaew <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0